Winkelmandje 0
Klantenservice Inloggen

Klantenservice

Contact

VAPRO B.V.
Loire 150
2491 AK Den Haag, Nederland

Mail: leermiddelen@vapro.nl
Of bel: 070-3378340

Persoonlijk

Stel uw vraag

Uw e-mailadres

U ontvangt een kopie

Persoonlijk

Bedankt voor uw opmerking, u krijgt zo spoedig mogelijk bericht.

Bestellen

Als ik een bestellijst open lijkt hij leeg. Wat is er aan de hand?

Sommige bestellijsten zijn opgedeeld in categorieën om het bestellen te vergemakkelijken. U vindt de artikelen door de juiste subcategorie aan te klikken.

Hoe kan ik mijn eigen, bedrijfsspecifieke materialen bestellen?

Indien er bedrijfsspecifieke materialen voor u zijn ontwikkeld, dan vindt u deze in het linker menu van de bestelcategorieën. In deze categorie ziet u onder uw bedrijfsnaam alle ontwikkelde artikelen. Heeft u bedrijfsspecifieke materialen, maar ziet u deze nog niet staan in uw bestelaccount? Neem dan contact op met de Klantenservice.

Hoe kan ik een bestelling onder een PO-nummer of inkoopnummer plaatsen?

Als u uw bestelling plaatst krijgt u een invulvakje met 'PO/inkoopnummer'. Hierin kunt u uw PO/inkoopnummer vermelden. Dit nummer verschijnt vervolgens als 'referentie' in uw bestelling.

Hoe kan ik opmerkingen doorgeven die op de pakbon getoond moeten worden?

Als u aanvullende informatie op de pakbon getoond wilt hebben, dan kunt u deze informatie toevoegen in het opmerkingenveld van de bestelling onder het kopje 'commentaar'.

Opmerkingenveld (commentaar-veld)

Bij uw bestelling is het mogelijk om in het opmerkingenveld onder het kopje 'commentaar' extra informatie te plaatsen. Deze informatie is alleen bedoeld voor uzelf. Doordat uw bestelling via een volautomatisch proces verloopt, worden deze opmerkingen niet gezien. Als u extra informatie of een extra wens ten aanzien van uw bestelling heeft, dient u 'speciale vraag' aan te klikken. Door dit te doen wordt uw bestelling 'on hold' gezet en kijkt onze Klantenservice welke vraag aan de bestelling is gekoppeld.

Kan ik op een eenvoudige manier dezelfde bestelling voor meerdere kandidaten bestellen?

U plaatst de bestelling voor de eerste kandidaat. Vervolgens klikt u op 'Mijn bestellingen'. U ziet een overzicht van alle bestellingen die u eerder heeft geplaatst.
- U klikt op de bestelling die u net heeft geplaatst. U ziet de inhoud van de bestelling.
- Onder 'Opnieuw bestellen' klikt u op 'Items in de winkelwagen plaatsen'. De bestelling komt in de winkelwagen. U kunt eventueel nog andere artikelen toevoegen of verwijderen of de aantallen aanpassen.
- Klik vervolgens op 'Verder met bestelling'. Indien u dit wenst, kunt u nu een ander afleveradres invullen of andere gegevens wijzigen.
- Klik op 'Verder naar betaling' om de bestelling af te ronden.

Kan ik een bestelling tijdelijk opslaan? Kan ik een wensenlijst maken en opslaan?

U kunt uw winkelmandje met daarin de artikelen bewaren tot een later moment.
U kunt dat doen door in uw winkelmandje te kiezen voor de optie ‘Wensenlijst aanmaken’.
Het is zelfs mogelijk meerdere wensenlijsten op te slaan en beheren.
Als u een wensenlijst heeft aangemaakt dan kunt u deze terugvinden onder ‘mijn account’ onder wensenlijst. Heeft u er meerdere aangemaakt dan worden deze daar allen getoond.
Eenmaal in de wensenlijst kunt u onderaan het overzicht kiezen om de wensenlijst in een winkelmandje te plaatsen, of de wensenlijst te verwijderen.

Worden er verzendkosten berekend bij mijn bestelling?

Bij elke bestelling worden verzendkosten in rekening gebracht. Deze kosten worden getoond als u uw bestelling plaatst en worden tevens op de bestelbevestiging weergegeven.

Is het mogelijk een bestelling te annuleren?

Het is alleen mogelijk om een bestelling te annuleren als deze nog niet in productie is genomen. U kunt de status van uw bestelling volgen door na het inloggen te klikken op 'mijn bestelhistorie'.

E-omgeving bij digitale producten

Wanneer krijg ik mijn inlogcodes?

De toegangscodes voor de e-omgevingen worden separaat per e-mail toegestuurd. We gebruiken hiervoor het e-mailadres wat aan uw account gekoppeld is. Mocht u de codes niet ontvangen hebben dan kan het zijn dat de e-mail in uw spam terecht is gekomen. Mocht u ze niet terug kunnen vinden neem dan contact op met leermiddelen@vapro.nl

E-omgeving op mijnvapro.nl

Ik kan niet inloggen met mijn account gegevens

Voor de e-omgeving dient u een nieuw account aan te maken op mijnvapro.nl. U kunt hier niet inloggen met de accountgegevens van de webwinkel aangezien dit een andere website betreft.

Mijn inlogcode werkt niet

Mocht u de inlogcode kopiëren uit de e-mail, let er dan op dat er geen spatie aan het eind mee gekopieerd wordt. Hierdoor wordt de code niet herkend. De codes zijn verder niet hoofdlettergevoelig. Mocht de code hierna nog steeds niet werken dan kunt u contact opnemen met leermiddelen@vapro.nl.

Digitaal leermiddel Educourse

Mijn activatiecode werkt niet

Wanneer de betaling is voldaan ontvangt u van ons per e-mail de instructies met activeringscode om in te kunnen loggen. Let op, dit bericht kan in de spam folder terecht komen. Mocht u niet kunnen inloggen met de activatiecode, neem dan contact op met onze Klantenservice.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Op het inlogscherm van Educourse kunt u gebruik maken van “wachtwoord vergeten”. U krijgt dan via de e-mail een link toegestuurd zodat u uw wachtwoord opnieuw kunt instellen.

Ik heb per abuis een Educourse artikel besteld in plaats van de E-omgeving. Kan ik dit product omwisselen voor een E-omgeving product?

Mocht u het foutieve artikel hebben besteld, neem dan direct contact op met onze Klantenservice.

Betalen

Hoe kan ik betalen?

Bestelt u namens een school of organisatie dan kan de betaling plaatsvinden via een factuur of iDeal. Bestelt u als particulier, dan dient u vooraf te betalen via iDeal.

De betaling is mislukt, is het mogelijk om de bestelling alsnog te betalen?

Ja. Log in en ga onder Mijn account naar Bestelhistorie. Kies vervolgens het desbetreffende bestelnummer. Daar kunt u alsnog betalen.

Kan ik mijn facturen voortaan digitaal ontvangen?

U kunt een e-mail sturen naar de klantenservice (leermiddelen@vapro.nl), dan verwerken wij dit in uw account en ontvangt u in het vervolg de factuur via de e-mail.

Levering

Binnen welke termijn wordt mijn bestelling geleverd?

Uw bestelling wordt na 5 werkdagen bij u afgeleverd, gerekend vanaf de eerstvolgende werkdag.

Is het mogelijk om de status van de bestelling volgen?

Na het inloggen kunt u de status van uw bestelling volgen door de te klikken op 'bestelhistorie'.

Kan ik mijn afleveradres wijzigen?

Als u uw afleveradres permanent wil wijzigen, dan kan dit onder ‘ mijn account’. Wijzigt u hier uw gegevens, dan worden deze opgeslagen en worden alle bestellingen naar het hier opgegeven adres verstuurd. Wilt u een afleveradres voor een bepaalde bestelling wijzigen, dan doet u dit bij de bestelling zelf in het overzicht dat u ziet na het plaatsen van uw bestelling. Een volgende bestelling wordt dan weer op het (eerst afgegeven) standaard adres afgeleverd.

Kan ik mijn bestelling na ontvangst nog retourneren?

De uitgaven worden niet vanuit voorraad verstuurd, maar 'on demand' geprint en verzonden. 'On Demand' is een volledig geautomatiseerd proces en houdt in dat elke bestelling direct speciaal voor de betrokken besteller wordt geproduceerd. Retourneren is derhalve na het plaatsen van de bestelling niet meer mogelijk. Als de publicatie beschadigd is of anderszins niet goed, dan kunt u contact opnemen met onze Klantenservice. Wij lossen het probleem dan snel voor u op.

Bestellingen vanuit landen buiten Europa

Als u een bestelling plaatst en wilt laten sturen naar een land buiten Europa zal de verzending standaard per boot geschieden. De levertijd zal dan ca. 2 tot 3 weken zijn. Indien u uw materialen sneller geleverd wilt hebben kunt u contact opnemen met onze Klantenservice. Zij kunnen ervoor zorgen dat uw bestelling per vliegtuig verzonden wordt. De extra kosten hiervoor worden van tevoren aan u gemeld.

Nazorg

Uw zending is niet in orde

Is uw zending beschadigd, incompleet of komen de artikelen niet overeen met wat er op de pakbon staat, neem dan direct contact op met onze Klantenservice. Noteer ook de naam of het nummer dat op de controlesticker staat en geef dit door aan onze Klantenservice, dan wordt het probleem zo spoedig mogelijk voor u opgelost.

Mocht u op deze pagina uw vraag niet kunnen vinden, neem dan contact op met de VAPRO Klantenservice

E leermiddelen@vapro.nl
T: 070-3378340